2016. már 14.

Beileisi No:2028

írta: Miss Eszti
Beileisi No:2028


sku_219017_1.jpgSziasztok! Tegnap végre valóra vált egy régi álmom és találtam egy ilyen harisnyát. Ez a típus egyesíti a harisnyatartó eleganciáját és a harisnyanadrág kényelmét, gondoltam. És igazam volt, remek darab. Már a csomagolás is nagyon tetszett, a gyártó igazán kitett magáért annak ellenére is, hogy nem egy drága holmiról van szó. Amikor hazaértem vele, leborotváltam a lábamat és felpróbáltam. Nagyon szépen simul. A "pántok" és az egész kialakítás nagyon kényelmes. Elegáns nőies érzés. Arról nem is beszélve, hogy mennyire praktikus. Ja, és a méret miatt sem kell aggódni, mert méret nélküli.

Ha valaki szeretne egy ilyet, én a népligetben, az buszmegállóban lévő harisnya-táska boltban jutottam hozzá 1500 forintos áron. Vettem már ott máskor is harisnyát, akkor azt is mondtam, hogy magamnak lesz és abból sem volt semmilyen kellemetlenségem. Szóval a boltot és ezt a szépséget is ajánlom mindenkinek!

clipboard0112.jpg

Szólj hozzá

Próbafülke