2016. máj 04.

100

írta: Miss Eszti
100

100.jpg

Kedves mindenki!

Elérkezett a 100. bejegyzésem. Sajnos mostanában nem tudtam annyi időt szánni a blogra mint amennyit szerettem volna. Ennek munkahelyváltás és költözés volt az oka, de most már igyekezni fogok teljes erőbedobással dolgozni és minden nap valami újjal meglepni titeket. Ötleteim még mindig akadnak bőven. Sok távlati tervem is van amik ha megvalósulnak, hiánypótló szolgáltatások illetve lehetőségek lesznek minden magyar crossdresser számára. Szóval sok munka vár még rám, és én nagyon örülök ennek.

A 100. bejegyzés alkalmából megleptem magam egy különleges darabbal melyet szeretnék veletek is megosztani.img_20160502_181339.jpg

Ez a szépség legolcsóbban a Józsefvárosi piacon szerezhető be a 35-ös számú kis áruházban (Az 1-es villamos megállójához legközelebb eső épület.)  3000ft-os áron. Egyébkén is ajánlom mindenkinek a testharisnyák vásárlását kínai boltokban intézni, mert ugyanazok a darabok kaphatók ott is mint más üzletekben, viszont töredék áron. 

Ez a testharisnya nagyon mutatós. Könnyű felvenni és nagyon kényelmes. Nincs pántja, ami a hasonló ruhák gyenge pontja szokott lenni, hanem csak át kell bújtatni rajta a fejünket. Magában és ruhához is nagyon szép. Nekem nagyon tetszik a masnis mintája, a masnik a gyengéim. :) Szóval ha szeretnétek valami igazán szexit, csakis ajánlani tudom.

Csók mindenkinek!!! 

Szólj hozzá

Próbafülke