2016. aug 22.

200

írta: Miss Eszti
200

rs-200.png

 

 

 

Kedves Mindenki!

Nemrég túlléptük a 200. bejegyzést és ez alkalomból szeretnék megosztani néhány fejleményt.

A jó hír az, hogy a blog továbbra is folytatódni fog, a megszokott tartalommal és a megszokott színvonalon. Ha egy-két nap kimaradnak a cikkek, azért elnézést kérek, de egy nagyon sűrű időszak fog következni az életemben ami mellé nagyon nehéz lesz beilleszteni a blogolást is. Sokat gondolkodtam azon, hogy egyáltalán folytassam-e, hiszen a céljaimat elértem. Megírtam azokat a cikkeket amiket feltétlenül akartam, és választ kaptam azokra a kérdésekre amelyek a kezdetekkor foglalkoztattak. Ezen felül pedig meglehetősen nagy munka, megtölteni a blogot napi tartalommal egy ennyire speciális témában. Mindezek ellenére folytatom, mert crossdressing széleskörű megismertetéséig és elfogadtatásáig még nagyon hosszú út vezet és ebben talán segíthet egy ilyen blog.

A rossz hír az, hogy az érdeklődés hiánya miatt nem lesz találkozó. A visszajelzések alapján arra a következtetésre jutottam. Hogy nincs értelme ilyen rendezvényt csinálni. Ennek véleményem szerint a gátlásosságon és a lebukástól való félelmen felül az lehet az oka, hogy a crossdressing műveléséhez tulajdonképpen nem kell partner, és ezért nincs erre igény. Aki mégis partnert szeretne hozzá, az viszont nem az ilyen fajta összejövetelre vágyik...

Szilvi kiválása óta a Segítőink rovatban látványosan nagy a csend. Továbbra is kérdezhettek bátran. Választ fogtok kapni. És idővel reményeink szerint Szilvi is vissza fog hozzánk térni.

 

Szólj hozzá

Hasznoslehet