2021. feb 20.

If Found

írta: Miss Eszti
If Found

Képtalálatok a következőre: If found

 

Korábban is írtam már játékokról, és tudom, hogy ilyenkor nagyon tudok lelkesedni, de most egy igazi kis csodára bukkantam!

Az IF Found egy fiatal transznemű leányzó, Casio életének egyik válságán vezeti végig a játékost, illetve az olvasót. A történetről ennél többet nem is akarok mondani, mert minden icike-picike apróság hozzátartozik az élményhez. És én az élményről akarok beszélni! Habár egy klasszikus vizuális novelláról beszélünk, aminek interaktív része igencsak minimális, mégis a legnagyobb játékélményeim közé került ez a program. Egy rendkívül átgondolt és kiforrott alkotás. Az elejétől a végéig olyan képi világot kapunk, olyan zenei aláfestéssel, és olyan történettel, ami egy csodálatos katartikus élményhez vezet. A játékidő néhány óra, de nekem ez az egész hetem azzal telt, hogy feldolgozzam a látottakat. Beszippantott és nem enged, és nem is akarom, hogy elengedjen, mert csodálatos! Olvassátok, játsszátok teljes szívemből ajánlom!

Az alábbi linken tölthető le:

https://store.steampowered.com/app/1041920/If_Found/

 

Képtalálatok a következőre: If found

 

Szólj hozzá

Ajánló