2016. okt 30.

Interjú Hannahval #1

írta: Miss Eszti
Interjú Hannahval #1

A www.glamourboutique.com cikkének fordítása

untitled-5.jpg

Hannaht minden régi olvasóm jól ismerheti. Nemrég a glamurbutique csinált vele egy terjedelmes interjút amit én fordításban folytatásokban fogok közölni. Íme:

Hannah egy kiemelkedő weboldalt és blogot működtet, ahol tanácsokat, támogatást ad, illetve találkozókat szervez. Emailben beszélgettünk vele előbújásának tapasztalatairól.

Mikor döbbentél rá először, hogy transznemű vagy?

Mindig is crossdresser voltam, amióta csak az eszemet tudom. Nem emlékszem olyan időre, amikor ne csentem volna el titokban édesanyám ruháit, vagy ne vettem volna magamnak saját ruhákat és cipőket, amikor már volt pénzem, és megtehettem.

Eddigi életemben csak crossdresser voltam, de néhány éve rájöttem, hogy ez több annál és akkor kezdődött el kialakulni a transz identitásom. Néha úgy gondolom, hogy a kétnemű lenne a legpontosabb, de legjobban a t-lány kifejezést szeretem.

Sokáig kellet titkolóznod?

Kezdetben nagyon is eltitkoltam, 21 éves voltam, amikor először beszéltem róla valakinek. Crossdresserként határoztam meg magam, a következő néhány évben, szépen lassan átláttam a helyzetet.

Amikor elkezdtem teljesen átöltözni, kettős életet kezdtem élni, ami még mindig tart. Szeretek átjárni a nemek között. Nem tervezek teljes átalakulást. Sohasem szeretnék egynemű lenni. Már jó néhány ember előtt feltárulkoztam, de többé nem tervezek ilyet.

Szólj hozzá

Idegentollak