2016. feb 06.

Kutatás!

írta: Miss Eszti
Kutatás!

Crossdresser kérdőív

 

Kedves mindenki!

Én elég sokat gondolkodok magamon, és másokon is. Nagyon érdekel, hogy mások hogyan élnek meg olyan dolgokat amiket én is megélek, és hogy ugyanazon dolog mögött kinél milyen dolgok, események vannak a háttérben. Ez a crossdressingre is igaz. Ahogy olvasom a cikkeket, fórumokat régi  (sajnos már nem élő) blogokat arra jövök rá, hogy a crossdressing egy olyan dolog ami csak látszólag egységes, valójában mindenki egy kicsit más okból lett az, és máshogyan is éli meg ezt a helyzetet. Arra az elhatározásra jutottam, hogy megpróbálom megkeresni a kapcsolódási pontokat. Ehhez pedig a következő általam készített kérdőívet hívom segítségül. 

Kérlek segíts nekem a kitöltésével. 16 kérdés. Egyikre sem kötelező válaszolni, egy perc az egész. A kérdések őszinte megválaszolása az önismeretben is segíthet.

A kitöltés teljesen anonim, én sem kapok a kitöltőről a válaszain kívül semmilyen adatot.

Az eredményt pedig mindenki számára hozzáférhető lesz itt a blogon. Minden kitöltést köszönök!

A kérdőívet itt éred el:

http://ripet.hu/feedback.php?kid=a2cf4bb8e8e07e9f8ff6c8a009289c23

Szólj hozzá

Hasznoslehet