2016. feb 21.

Transliving Magazine

írta: Miss Eszti
Transliving Magazine

transliving.jpg

Nemrég találtam egy magazint, ami nagyon hasonlít a már bemutatott Frockra. Ez nem crossdresser hanem transznemű magazin de azért szerintem mindenki számára érdekes lehet. Kivitelében és árában is hasonló mint a Frock. A lent található linken ebből is letölthető egy bemutató szám. Én kifejezetten érdekesnek találtam a cikkeket és jó néhány ötletet szereztem belőle a bloghoz. Sajnos persze ez is angol nyelvű. Van a bemutató számban néhány rövidebb cikk ami nekem nagyon tetszett és tervezem, hogy lefordítom őket, de nem tudom mikor jutok el odáig. Addig is jó olvasgatást annak aki érti, aki nem érti az pedig gyönyörködhet a csodálatos átváltozásokban.

Innen tudod letölteni: Transliving Magazine

Szólj hozzá

Ajánló Idegentollak