2016. máj 20.

Julia Panther

írta: Miss Eszti
Julia Panther

A Transliving Magazine cikkének fordítása

jp03.jpg

A nevem Julia Panther, az usában élek a főváros közelében. Én egy magasan képzett szakember vagyok. Mindig is vonzott a női báj, és a divat és inspiráltak az olyan átalakuló művészek, mint RuPaul, Pandora De'Pledge, Alison Dale, Jamie (MiKe) Austin, Amanda Richards, a étis modellek, és a fotográfusok. Julia 10 éve született meg, amikor rájöttem, hogy van egy nagyon mély női oldalam, és először öltöztem át. Azóta folyamatosan próbálom tökéletesíteni a sminkes tudásomat, ezért is látogattam meg két kiváló sminkmestert: Jamie Austint és Amanda Richardsot. A legtöbb alkalommal, amikor Julia lehetek, nyugodtabb vagyok, toleránsabb, többet mosolygok és összességében egy sokkal boldogabb ember vagyok. Julia szereti az extravagáns, nőies divatot, a provokatív, szexi és különleges ruhákat a klasszikusoktól, a gótikuson át egészen, a fétis stílusig és ez a képein is meglátszik. A Flicker oldalán több ezer kép van róla, amit már több mint 20 millióan láttak.

jp01.jpg

jp02.jpg

jp04.jpg

jp05.jpg

Szólj hozzá

Idegentollak