2016. jan 20.

Vásárlási tippek

írta: Miss Eszti
Vásárlási tippek

A nő nem attól nő, hogy női ruha van rajta. Azt a ruhát össze kell tudni állítani ízlésesen, és tudni kell viselni. Ahogy néztem például fórumokon a beszámolókat és a felrakott képeket, szomorúan láttam, nagyon sokaknak nehézséget okoz a ruhák és kiegészítők beszerzése. És ezért az ízlésesség gyakran sérül. Ez pedig óhatatlanul azt eredményezi, hogy az élmény, a női lét megélése is csorbát szenved.

Persze mondhatná bárki, hogy ez mind szép és jó, de hogyan vegyek magamnak női ruhát fényes nappal?

Ebben szeretnék most segíteni néhány (remélhetőleg) használható ötlettel.

Mindenkit bíztatok arra, hogy vállalja az identitását és soha semmilyen körülmények között ne szégyenkezzen miatta. (Erről külön is szeretnék még írni a későbbiekben.) Akinél ez rendben van és meg meri mondani az eladónak, hogy magának keres szoknyát, melltartót vagy tűsarkút, annak csak arra kell vigyáznia, hogy ne essen át a ló túloldalára, és ne keltsen ellenszenvet, ha esetleg az eladónak szokatlan ez a dolog. Nekem Budapesten nagyon pozitív tapasztalataim vannak. Vettem már szoknyát, persze csak miután felpróbáltam, és magassarkút is. A cipőket az eladótérben próbálgattam, kicsit sétáltam bennük aztán megvetem őket. Az eladók ott beszélgettek mellettem, nem is figyeltek rám. Amikor fizettem, akkor sem éreztem semmi negatívumot. Vidéken persze nem ilyen rózsás a helyzet. Ott már én is kaptam furcsálló kérdéseket és tekinteteket például fehérnemű boltban, de komolyabb atrocitás még nem ért.

Ha az ember nem ennyire magabiztos akkor se mondjon le arról, hogy felpróbált, gondosan kiválasztott ruhát vegyen csak meg. Most lássunk erre néhány tippet:

1. Ha gátlásosak vagyunk, mindenképpen olyan helyre menjünk ahol női és férfi ruhákat is árulnak. Itt vegyesen vihetjük magunkkal a próbafülkébe a ruhákat és csak azt próbáljuk fel amelyiket valóban szeretnénk. A fizetésnél is ha az estélyi mellé veszünk egy 500 forintos inget is, már nem néznek ránk furcsán.

2. Kerüljük a butikokat. Olyan helyre menjünk ahol sokan vannak. Ez azért jó, mert minél nagyobb a tömeg, annál kevésbé figyelnek egymásra az emberek. Legjobbak ebből a szempontból a kínai boltok és a turkálók.

3. Méretek kiválasztásánál próbáljunk előre tájékozódni az interneten. Ha az nem segít nyugodtan kérdezzünk az eladótól arra hivatkozva, hogy ajándékba visszük az árut vagy bármi más egyébre. (A méretezések problematikájáról külön is fogok írni.)

4. Ha van megfelelő női partnerünk a vásárláshoz (Mint nekem a menyasszonyom!) az a lehető legjobb megoldás. Bár a méreteink között elég nagy a különbség, ezt még soha egyetlen boltban sem szúrták ki.

5. Cipőt olyan helyen vegyünk ahol be tudjuk magunkkal vinni a próbafülkébe, esetleg több ruha közé rejtve. Magassarkú cipőt soha ne vegyünk próba nélkül!

6. Webshopban csak olyan holmit vegyünk aminek nincs méretezése pl. sál. Vagy méret nélküli mint például a testharisnyák vagy jelmezek. Ezek biztosan jók lesznek de mással elég sok ráfizetés lehet.

7. Amíg nem vagyunk rutinosak és biztosak a méreteinkben ne vásároljunk sok tízezer forintos holmikat. Mert ki kell tapasztalni, hogy mi az ami csak a boltban kényelmes aztán hordhatatlan, és mi az ami hosszú távon is hordható lesz. Ez cipőkre és fehérneműkre hatványozottan vonatkozik.

Remélem hasznos lesz ez a bejegyzés és mindenkit egy kicsit közelebb segít a tökéletességhez. Szépüljetek, és ne feledjétek: Csak bátran!
Szólj hozzá

Hasznoslehet