2021. már 13.

A kedvenc alapozóm

írta: Miss Eszti
A kedvenc alapozóm

a Catrice ALL MATT plus

Mielőtt belevágnék meg kell mondanom, hogy a sminkelés mind a mai napig olyan terület számomra, amin ugyan már tettem kirándulásokat mégsem merném azt mondani, hogy akár csak egy kicsit is értek hozzá. A blog indítása óta többször is felvettem a kapcsolatot sminkesekkel, de minden ígéret ellenére végül sosem küldtek semmilyen anyagot. Már egy ideje eldöntöttem, hogy egyszer, ha lesz rá pénzem és időm be fogok fektetni egy sminkes tanfolyamba, de addig is írnék pár olyan termékről, amiket napi szinten használok és tapasztalataim alapján jó szívvel tudom ajánlani.

Az első ilyen termék az az alapozó, amit minden nap használok. Ez pedig nem más, mint a Catrice ALL MATT plus.

Azért tudom jó szívvel ajánlani, mert előkészítetlen bőrre is nagyon könnyű felvinni és a 18 órás hatás nem csak szlogen, hanem valóság. Az ára pedig abszolút az elfogadható kategóriában van. Hogy különböző bőrtípusokon hogyan viselkedik, azt nem tudom, de az én arcom azt hiszem a lehető legszerencsétlenebb körben mindenhol zsíros, középen viszont száraz, mégis egyenletesen befedi.

Törekedjünk arra, hogy a bőrünk árnyalatához minél hasonlóbb árnyalatot válasszunk! Azt a kézfejünkön a boltban próbáljuk is ki.

All Matt Plus Shine Control Make Up 010 | CATRICE COSMETICS

A hatékonyságát jelentősen lehet növelni, ha az arcunkat előkészítjük.

Az első lépés a bőrradír használata. Ezt bizonyos időközönként érdemes elvégezni, hogy milyen gyakran azt a termékek csomagolásán megtaláljuk. Ebből nem ajánlanék konkrét terméket, én még nem találkoztam olyannal, ami rossz lett volna.

Második lépésben mossuk meg az arcunkat.

A harmadik lépés a hidratálókrém használata. Én erre a célra a GARNIER rózsavizes krémjét használom, Nagyon jó érzés és csodálatos illata van.

Ha a hidratálókrém felszívódott jöhet az alapozó. Én erre kezdetben kicsi sminkszivacsot, majd kabuki ecsetet használtam, de aztán rájöttem, hogy a leghatékonyabb módszer, ha a kezemmel oszlatom el. Ez gazdaságos is, mert az ecsetben nagyon sok krém benne marad. Általában egy reggeli sminkhez 2 pumpálásnyi elég.

Én nagyon szeretek alapozózni, nagyon sokat számít a csajos megjelenésben. Próbáljátok ki! Nem fogtok csalódni.

Képek: natino.hu, catrice.eu

Szólj hozzá

Ajánló Próbafülke