2016. jan 26.

A tangákról

írta: Miss Eszti
A tangákról

Amikor az emberben felmerül, hogy a mindennapokban női alsóneműre váltana, végtelen lehetőségek csodás labirintusában találja magát. A számtalan lehetőség közül nekem mindig is a tangák tűntek a legizgalmasabbaknak. Manapság már kizárólag azt hordok.

A rutinosabbak tudhatják, hogy léteznek kifejezetten férfiaknak gyártott tangák is. Ezek leginkább szexshopokban szerezhetők be, és én két változatával találkoztam: az egyik a nagyon olcsó, 800 és 1000 forint között mozgó típus. Ami annyira kényelmetlen, hogy a mindennapokban teljesen használhatatlan, A másik a kényelmesnek tűnő, nagyon drága változat, ez 5000-től felfelé kapható. Személy szerint egyiket sem ajánlom. Az egyik nagyon vacak a másik pedig irreálisan drága és pont a lényeg hiányzik mindkettőből: a Nőiesség!

Mikor először vettem tangát elég nehezen találtam el a méretet. Ennek az az oka, hogy érdemes egy számmal nagyobbat venni, mint amekkora a méretünk lenne, mert abban több hely lesz elöl. Ne aggódjunk, így sem fog lecsúszni. 

A másik fontos dolog, hogy a csipkecsodákat tartogassuk otthonra. Azok a legritkább esetben alkalmasak arra, hogy az ember egész nap kényelmesen viselhesse őket. Erre a célra jobbak a sztreccses, pamutos anyagú darabok, amik nyúlni tudnak és így mindennek jut bennük hely. Ha mégis a csipkés darabok mellett döntünk akkor is érdemes olyat választani ami elöl elég széles, mert különben elég kiábrándító élmények várnak ránk.

Amint azt már többször is említettem, szerintem itt is érdemes az olcsóbb darabokkal kezdeni. Nekem talán a tizedik tangám volt olyan amire azt tudtam mondani, hogy méretben és fazonban is tökéletes. 

A tangát először valószínűleg senki sem fogja kényelmesnek találni, mert eléggé ingerli az ember fenekét és ez zavaró tud lenni. Viszont ha néhány napig kitartunk és megszokjuk, akkor már élvezhetjük az előnyeit és a valódi tanga érzést, ami kárpótolni fog mindenért!

Szólj hozzá

Hasznoslehet