2016. máj 17.

Kézfogó FLASHMOB 2016 Beszámoló

írta: Miss Eszti
Kézfogó FLASHMOB 2016 Beszámoló

13094225_1697049033883968_8958245915015502871_n_1.png

Ott voltam! És mondhatom fantasztikus élmény volt!

Nekem ez volt az első hasonló rendezvényem, és be kell vallanom: egész nap izgultam, hogy vajon mi vár ott rám. Hát lássuk!

Ahogy befordultam az utcába már láttam a gyülekező, vidám embereket. Vettem egy nagy levegőt és bementem az Anker't kapuján. A kapuban 4 rendező fogadta az érkezőket, tovább irányítottak az asztalhoz ahol a kitűzőket osztották, és elmondták, hogy a belső térben lesz nemsokára az eligazítás. Átvettem a kitűzőmet, helyet foglaltam a megadott helyen és néztem a gyülekező arcokat, sok vidám és színes egyéniséget, sok boldog és őszinte embert, fiúkat, lányokat, kézen fogva összebújva. Nagyszerű volt.

img_20160517_210351.jpg

Aztán néhány perc csúszással (a később érkezők miatt) elkezdődött az eligazítás. Itt lehetett először látni, hogy milyen sokan vagyunk. Nem könnyű megbecsülni a létszámot, de 200-nál biztosan többen voltunk, talán a 300 sem túlzás. Voltak jó páran olyan résztvevők is akik nem magyarok voltak, nekik tolmács segített az eligazításnál. Miután meghallgattuk a főszervező beszédét elindultunk kifelé. Egyedül érkeztem, de a tömegben hamar találtam magamnak párt. Erre azért volt szükség mert a program a következő képen nézett ki:

Mindenek előtt mindannyian kaptunk egy térképet, amin be volt rajzolva a rendezvényhez kijelölt útszakasz. Ezen a térképen be volt jelölve, hogy a párunkkal (akinek egy velünk azonos nemű személynek kellett lenni) az út melyik szakaszán helyezkedünk el. Miután elfoglaltuk a helyünket, egy biciklis szervező körbegurult az útvonalon és a bicikli dudájának jelére minden pár egy élő szoborrá fagyott úgy ahogyan azt út közben kitalálták, vagy ahogy a helyszín adta.

Az utcaképet fotósok és filmesek rögzítették, így állítva emléket a (reméljük nem is olyan távoli) jövőnek. Ezután néhány perc elteltével újra elhaladt mellettünk a biciklis és kiolvasztott minket. Ezután az egész csapat átvonult a Balett Intézet elé egy nagy közös csoportkép elkészítéséhez.

Mindezek után visszatértünk az Anker'tbe ahol bulival folytatódott a rendezvény. De ezen sajnos már nem tudtam maradni.

A helyszínt a rendőrség biztosította, de szerencsére semmiféle provokáció vagy inzultus nem történt. A járókelők megálltak fényképeztek minket, elolvasták a földre magunk elé rakott kis táblácskát és tovább mentek.

img_20160517_212833.jpg

Nagyszerű élménnyel lettem gazdagabb. Köszönöm a szervezőknek és mindenkinek aki ott volt. Aki nem volt ott az pedig jövőre semmiképen ne hagyja ki!

Szólj hozzá

Hasznoslehet