2016. aug 11.

Fejezd ki önmagad!

írta: Miss Eszti
Fejezd ki önmagad!

A Transliving magazin cikkének fordítása

Nora Simon vagyok, Washington mellett élek. Óriási szerencsém volt abban, hogy találkoztam és együtt dolgozhattam néhány hihetetlenül tehetséges, gyönyörű és kiváló nővel – köztük transznőkkel is. Ezek a csodás személyek inspiráltak engem abban, hogy megmutassam a teljes valómat képeken, és most már a magánéletemben is.

f202d847-0aa9-4cff-a701-05a1edf35a1e.jpg

Az életemben későn jelent meg a másik énem a férfiasságom mellett. Ahogyan ez a képeimen látszik Nora egy tapasztalt, rátermett, kifinomult, és intelligens nő tagadhatatlan vonzerővel. Az átváltozáson keresztül értékelni tudom a kényeztetést, amit egy professzionális sminkes és egy profi fotós adhat. Amíg az üzleti útjaimon voltam akár az USA-ban akár az Egyesült Királyságban, mindig kerestem az átváltozás minél magasabb szintű élményét és sohasem csalódtam. Összehasonlítva a másik felemmel, Nora sokkal több hangulatot és érzést fogad be, és minden tevékenysége olyan, amit hagyományosan, ma a női tevékenységekhez sorolnak. Nora gazdagabb emberi kapcsolatokban, jobban is érti ezeket, és például sokkal jobban értékeli a sokszínűséget és kreativitást a művészetekben. Ezekkel a képekkel, és információkkal, amiket megosztott, célom van. Leginkább a kettős nemiségű embereknek szeretnék segíteni abban, hogy szembenézzenek a félelmükkel, magukkal, és másokkal is, és találjanak egy biztonságos és egészséges utat önmaguk kifejezésére. Az emberek félnek attól, amit nem értenek, de én hiszek abban, hogy sikerülne kiirtani ezt a félelmet, ha demisztifikálni tudnánk a kettős nemi identitást. Kettős nemiséggel élni nagyszerű dolog. Számomra a kettős identitásom, egy kivételesen értékes szupererő. Az életem nagy része fölösleges félelemmel telt mielőtt Nora megtestesülhetett. Szerencsére most már tudom, hogy az életemet a jövőben a boldogság és egy különleges cél fogja vezérelni.

6d3a9170-c1e8-4dfe-8a9a-d07c9eb401c2.jpg

68aebcd5-824b-4fce-8b6b-3392d505e27c.jpg

Szólj hozzá

Idegentollak