2021. jan 26.

5 hosszú év

írta: Miss Eszti
5 hosszú év

Kedves Mindenki!

5 éve annak, hogy először ragadtam billentyűzetet, és megírtam az első cikkecskémet ezen a blogon. Azóta az életemben minden megváltozott. De tényleg minden. Nem ott élek ahol akkor és hálistennek nem is azzal, akivel akkor. Nem az vagyok, akinek akkor tartottam magam. A céljaim sem azok, amiket akkor kitűztem.

Felmerülhet persze a kérdés, hogy mi értelme évente írni magamnak egy szülinapi köszöntőt aztán nem foglalkozni az egésszel egy újabb évig.

Annak idején azért hagytam fel ezzel a bloggal, mert úgy éreztem, hogy elmondtam, amit akartam. Szeretem azt gondolni, hogy a maga nemében hiánypótló munkát végeztem el ezzel.

Viszont az a helyzet, hogy nem csak a kezdés, hanem a befejezés óta is gyökeres változások voltak az életemben és a világban és felgyülemlett pár dolog, ami kikívánkozik belőlem:

Szeretnék magamról írni, mert úgy érzem, hogy végre egy többé-kevésbé kerek történetet tudok átadni. Szeretném elmesélni, hogy transznemű vagyok.

A blogot pedig arra szeretném felhasználni, hogy ebben az egyre nehezebb helyzetben, ami manapság körülleng minket megpróbáljak TENNI valamit ahelyett, hogy tovább kesergek a tehetetlenségem felett.

Ez hát a terv!

A megszokott könnyed tartalom mellett szeretnék elindítani egy teljesen új irányt. Egy komoly vonalat ami nyomon követi és ha lehet befolyásolja a politika és a társadalom alakulását. Ezt kell tenni mert a helyzet egyre komolyabb!

 

Szólj hozzá

Hasznoslehet